Photoshop CS4 අතුරු මුහුණත

මේ තමයි Photoshop CS4 version එකේ පෙනුම. මේකෙ තමයි අපි වැඩ කිඩ සෙල්ලම් සේරම දාන්නෙ.
මේකෙ එක එක icon ගානෙ විස්තර කරන්න මං බලා පොරොත්තු වෙන්නෙ නම් නෑ.මං CS4 වලින් මේ දේවල් ඉදිරිපත් කලාට ඔයාලට CS වලින් ඉහල ඕනෙම පිටපතක් මේ සදහා පාවිච්චි කරන්න පුලුවන්.සරල දැනුමක් තියෙනව නම් හොදයි කියල හිතෙනව.ඒ ‍නැතත් ඕනෙම කෙනෙක්ට වටහාගන්න පුලුවන් විදිහට බොහොම සරලව මේ පාඩම් ටික ඔයාලට දෙන්න මං උත්සාහ කරනව.ඉතින් මට ඒ වෙනුවෙන් එක දෙයක් නම් අනිවාර්්‍යයෙන් ඕනෙ.Post එක බලල comment එකක් දාල යන්න අමතක කරන්න එපා. අදහස් විවේචන අඩුපාඩු වැරදීම් නොතේරෙන දෙයක් තියේනම් කොටින්ම කිව්වොත් කුණුහරුප නොවෙන ඕනෙම දෙයක් ලියල යන්න. මේක දිගටම කරගෙන යන්න ඒක උදව්වක් වෙයි.
එහෙනම් අපි මුලින්ම බොහොම සරල පොඩි trick එකක් කරල බලමු නේද...?මට හිනතනව එහෙම හොදයි කියල.
එහෙනම් ඊලග post එකෙන් බලමු මොනවගේද කියල ඒකත්.

0 අදහස්:

Post a Comment

හිතෙන දෙයක් ලියලම යන්න..